søndag 15. april 2012

God søndag alle sammen!

I dag er det en av få regnfrie dager i Trondheim, deilig! Men vi har innedag med rydding og vasking i dag. Må til det også vet jeg. Også skal vi jo til svigerfar på middag i dag. Så da er det bare å få gjort unna all klesvask, husvask, å ikke minst alt rotet. Faen hvor vi roter.. All ære til dere mødre som holder huset sterilt og plettfritt til nesten hver tid! For oss er vi mer der vi tar det som trengs når det trengs. Ikke mye støv på hjernen her. Så jeg får vell gå tilbake til kleshaugen min... Den er akkurat passe stor og tar en halv evighet! For det skal jeg ha, tøy må ha tellekant! Så haugene vokser mens jeg samler mot til å brette, sortere og dandere alt tøy! Farvell for nå, så skal jeg få i meg en vakker header snart her... Farvell :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar