fredag 13. april 2012

Dåp's shopping! :D

Hallo igjenn:) i dag har da jeg og søsteren min vært å handlet til dåpen til minstemann. Som skal døpes nå i April. Turen gikk til IKEA fordi jeg ville ha lysestaker jeg kan ha til selskap(nå og senere...) endte opp med sølvlysestaker, ti stk! 5 "kuler" og 5 andre.. Slike lange, litt lange, eller litt høye.. Mhm, du er med? Ska legge ut bilde, når jeg forstår hvordan... Sånn er det med iPad avansert teknologi... Også skal vi vel se at jeg skal få slått på pc'en min så jeg får litt header, farger og ikke minst bli litt kjent rundt på siden her!:D for jeg mener at denne bloggen har litt mere potensiale med litt farger og stæsj! Men nå skal jegg faktisk trekke føttene lengt opp i sofaen her, for nå tror jeg det er mus her, i veggen eller noe! Jeg DØR! Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar