tirsdag 10. april 2012

Da starter jeg blogg jeg og!

Heihei! Håper dere tar meg godt imot! Jeg har mye på hjertet, og mye å snakke om. Ikke ha for store forhåpninger til meg i starten, jeg blir vell "tøffere" med tiden. Jeg kan jo fortelle litt om hva jeg ønsker med bloggen, jeg ønsker å få litt utløp for alt jeg har å snakke om! Det er en del.. Og jeg har ingen å gå til, tror jeg ihvertfall.. Og jeg kommer vell kansje til og nevne mine to søte små noen ganger, da det er de dagene går på! Det er da en liten gutt på nå 4 mnd og ei jente på 3 år. Selv er jeg 22 år, så mange vil vel kalle meg ung mor, Og det er jeg vell ganske fornøyd med! Jeg ble ikke kjempe voksen av to graviditeter og fødsler.. Bare akkurat nok til å ta vare på mine to, få meg en bra jobb, mat på bordet å tak over hodet. Det er da en oppgave jeg har tatt seriøst og føler jeg klarer. ... Å der var jeg da litt ivrig i gang, å kommer forhåpentligvis fort igang med både bilder, og litt stas på den her bloggen! Takk for meg til nå, så håper jeg du vil lese det jeg har på hjertet framover, og at jeg faktisk er flink til og oppdatere! Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar